Pozíció: Pénzügyi Asszisztens
Munkavégzés helye: Szeged, Mystic Nails főhadiszállás
Munkaidő: RÉSZMUNKAIDŐS pozíció (4 óra / nap, 20 óra / hét)
Munkavégzés: H-P 07:30-16:00 közötti sávban 4 óra, megbeszélés alapján (Hétvégén nincs meló, pihenünk és túlórázni sem szokásunk egyáltalán. Bocs, ha ez kizáró ok.)
Home office: alapvetően jelenléti munka, de az első fél év után megbeszélés tárgyát képezheti.
Sőt, ha kíváncsi vagy rá, miként nyilatkoznak a leendő kollégáid arról, hogy milyen az élet a Mystic Nails-nél, akkor az itt található videót se hagyd ki:
https://mysticnails.hu/career.php
Ezekre a készségekre mindenképp szükséged lesz:
1. pénzügyi, számviteli ismeretek, tanulmányok, tapasztalatok
2. office programok ismerete és magabiztos használata (főleg excel)
3. gépírás (vagyis gyors gépelés billentyűzeten)
4. internetes kereső rutinos és célirányos használata
Feladatok, amik rád várnak
- Számlázó rendszerből adatok rendszeres lekérdezése és összegyűjtése, valamint egyedi jelentések és kimutatások készítése
- Beérkező számlák rendszerezése és digitális archiválása
- Számlák tartalmi és formai megfelelőségének vizsgálata
- Beérkező pénzösszegek napi ellenőrzése, feldolgozása és rögzítése
- Készpénzforgalom lebonyolítása és dokumentálása
- Kiküldetési jelentések készítése
- Könyveléssel való kapcsolattartás, a könyveléshez szükséges bizonylatok, számlák és egyéb pénzügyi dokumentumok összegyűjtése, ellenőrzése és rendszerezése
- Jelenléti ívek gyűjtése és ellenőrzése
Ha ezek is jellemzőek rád, csak akkor jelentkezz:
- munkádat a precízség és a pontosság jellemzi
- képes vagy önálló munkavégzésre
- igényes vagy a munkádra és felelősséget is vállalsz érte
- rendszerszemlélet jellemez, átlátod az összefüggéseket
- analitikus és elemző beállítottságú vagy
- erős a fejlődés iránti igényed
- terhelhető vagy, bírod a strapát
- problémamegoldó, rendszerető, csapatjátékos típus vagy
- nem okoz gondot a némileg monoton munkavégzés