2020-01-13
Régóta terveztük egy zárt szakmai csoport létrehozását, és januárban végre megnyitottuk a Facebook-on az első zárt csoportunkat, ahol a termékeinkről adunk hasznos információkat, és cégünk alapítója, Gyimesi Dóra heti rendszerességgel tölt fel oktató videókat. A csoport kizárólag körmösöknek szól, és a segítségnyújtás, a termékismeret fejlesztése a cél. Minket is meglepett, hogy pár hét alatt több mint 3000-en lettek a csoportban, és nagyon pozitív visszajelzéseket kapunk napi szinten. Izgatottan várjuk, hogy mit hoz a jövő! A csoporthoz itt lehet csatlakozni: https://www.facebook.com/groups/546215165971279/
Tovább olvasok2020-01-10
A Mystic Nails 2007-es megalakulásunk óta mindent megteszünk azért, hogy évről-évre fejlődjünk, újításokat vezessünk be, és 110%-ot nyújtsunk mind a partnerek, mind a közvetlen vásárlóink felé. A 2019-es év, kiemelkedően jól sikerült, számos újdonság került bevezetésre, és rengeteg elismerést kaptunk, amely nemzetközi szinten is kiemelkedőnek számít. Lássuk, mi történtek 2019-ben? Közel 80 új termék került bevezetésre, az azt jelenti, hogy szinte minden 4. nap érkezett egy új termék 5 különböző elismerést kapott cégünk, amely közül kiemelnénk az Érték és Minőség Díjat (volt Magyar Termék Nagydíjat), amelyet az „Ahogy Kérted” gél lakk kollekciónk nyert el Teltházasra sikeredett mindkét saját szervezésű szakmai nap, melyre közel 500-an regisztráltak be Közel 25.000-en követik a közösségi oldalainkat, és zárt szakmai csoportunk is rekord gyorsasággal bővül
Tovább olvasok2019-11-18
Hol a határ a felelős foglalkoztatás és a brandépítés között? Foglalkoztatás terén a közeljövőben milyen kihívásokat és megoldási utakat látunk? Ilyen és ehhez hasonló kérdéseket "szegeztek" ügyvezetőnknek az Év Felelős Foglalkoztatója Díjátadó és Konferencia kerekasztal beszélgetésén. Köszönjük a megtisztelő meghívást és ezúton is gratulálunk az idei év nyerteseinek! (http://ofa.hu/hu/news/unnepelyes-dijatado-es-konferencia-)
Tovább olvasok2019-11-15
Az MLBKT Kongresszus hazánk első számú logisztikai és beszerzési konferenciája, ahol bár jellemzően multinacionális (500 fő) feletti cégek képviseltetik magukat, mégis a konferencia szervezői úgy gondolták, hogy kisvállalkozásként is tudnánk olyan jó gyakorlatokat és leginkább olyan szemléletmódot mutatni, ami munkáltatói márkánkat sokkal hitelesebbé és erősebbé teheti. Ízelítő a konferenciáról: https://www.youtube.com/watch?v=I8aFTIn3Hwg&feature=emb_logo
Tovább olvasok2019-10-25
Munkáltatói és márkabrand építés itthon és külpiacon. Ebben a témában kérték fel előadni ifj. Gyimesi Lászlót, az idei KárpátExport konferencián, a Kárpát-medencei összmagyarság legjelentősebb gazdasági és üzleti rendezvényén. A CED által szervezett és a HEPA Magyar Exportfejlesztési Ügynökség által támogatott két napos eseményen több mint 300 hazai és határon túli vállalkozás mutatkozhatott be a kiállítás keretében, mellyel párhuzamosan nemzetközi üzletfejlesztési konferencia és lebonyolításra került. (http://www.karpatexpo.hu/)
Tovább olvasok