Exportképes márkaépítés – hogyan?

2019-10-25

További hírek

Enterprise Europe Network nagyköveti kinevezés

Ifj. Gyimesi László – cégünk ügyvezetője - lett az Enterprise Europe Network Dél-alföldi követe. A világ legnagyobb üzletfejlesztési hálózatának magyarországi konzorciuma kétévente választ regionális követeket, akik a szervezet munkáját támogatva segítik a térség vállalkozásainak nemzetközi piacra lépését és fejlődését. Az EEN vezetősége szerint jó példával és gyakorlati tanácsokkal tudjuk segíteni az exportálni szándékozó vállalkozásokat, tekintve, hogy KKV-ként több mint 20 országba exportáljuk sikeresen saját márkás termékeinket immár egy bő évtizede. Köszönjük a megtisztelő kinevezést és a bizalmat. A kinevezésről és az EEN tevékenységéről bővebben itt olvashat:

Miben is áll a felelős foglalkoztatás?

Hol a határ a felelős foglalkoztatás és a brandépítés között? Foglalkoztatás terén a közeljövőben milyen kihívásokat és megoldási utakat látunk? Ilyen és ehhez hasonló kérdéseket "szegeztek" ügyvezetőnknek az Év Felelős Foglalkoztatója Díjátadó és Konferencia kerekasztal beszélgetésén. Köszönjük a megtisztelő meghívást és ezúton is gratulálunk az idei év nyerteseinek! (http://ofa.hu/hu/news/unnepelyes-dijatado-es-konferencia-)

Exportképes márkaépítés – hogyan?

Munkáltatói és márkabrand építés itthon és külpiacon. Ebben a témában kérték fel előadni ifj. Gyimesi Lászlót, az idei KárpátExport konferencián, a Kárpát-medencei összmagyarság legjelentősebb gazdasági és üzleti rendezvényén. A CED által szervezett és a HEPA Magyar Exportfejlesztési Ügynökség által támogatott két napos eseményen több mint 300 hazai és határon túli vállalkozás mutatkozhatott be a kiállítás keretében, mellyel párhuzamosan nemzetközi üzletfejlesztési konferencia és lebonyolításra került. (http://www.karpatexpo.hu/)

Nemzetközi márkaépítés, ahogy mi csináljuk

Az ECOMMERCE EXPO Magyarország legnagyobb e-kereskedelmi konferenciája, több mint 2000 látogatóval egyetlen napon. Cégünk ügyvezetőjét, ifj. Gyimesi Lászlót a konferencia szervzeői egy kerekasztal beszélgetésre invitálták, ahol a központi téma a nemzetközi terjeszkedés és brand építés volt, hogy számoljon be saját tapasztalatairól és a Mystic Nails-nél alkalmazott jó gyakorlatokról, hiszen a márka immár több mint 20 országban megtalálható. (https://ecomexpo.hu/)

Munkáltatói és márkabrand építés itthon és külpiacon. Ebben a témában kérték fel előadni ifj. Gyimesi Lászlót, az idei KárpátExport konferencián, a Kárpát-medencei összmagyarság legjelentősebb gazdasági és üzleti rendezvényén. A CED által szervezett és a HEPA Magyar Exportfejlesztési Ügynökség által támogatott két napos eseményen több mint 300 hazai és határon túli vállalkozás mutatkozhatott be a kiállítás keretében, mellyel párhuzamosan nemzetközi üzletfejlesztési konferencia és lebonyolításra került. (http://www.karpatexpo.hu/)

További hírek

Enterprise Europe Network nagyköveti kinevezés

Ifj. Gyimesi László – cégünk ügyvezetője - lett az Enterprise Europe Network Dél-alföldi követe. A világ legnagyobb üzletfejlesztési hálózatának magyarországi konzorciuma kétévente választ regionális követeket, akik a szervezet munkáját támogatva segítik a térség vállalkozásainak nemzetközi piacra lépését és fejlődését. Az EEN vezetősége szerint jó példával és gyakorlati tanácsokkal tudjuk segíteni az exportálni szándékozó vállalkozásokat, tekintve, hogy KKV-ként több mint 20 országba exportáljuk sikeresen saját márkás termékeinket immár egy bő évtizede. Köszönjük a megtisztelő kinevezést és a bizalmat. A kinevezésről és az EEN tevékenységéről bővebben itt olvashat:

Miben is áll a felelős foglalkoztatás?

Hol a határ a felelős foglalkoztatás és a brandépítés között? Foglalkoztatás terén a közeljövőben milyen kihívásokat és megoldási utakat látunk? Ilyen és ehhez hasonló kérdéseket "szegeztek" ügyvezetőnknek az Év Felelős Foglalkoztatója Díjátadó és Konferencia kerekasztal beszélgetésén. Köszönjük a megtisztelő meghívást és ezúton is gratulálunk az idei év nyerteseinek! (http://ofa.hu/hu/news/unnepelyes-dijatado-es-konferencia-)

Exportképes márkaépítés – hogyan?

Munkáltatói és márkabrand építés itthon és külpiacon. Ebben a témában kérték fel előadni ifj. Gyimesi Lászlót, az idei KárpátExport konferencián, a Kárpát-medencei összmagyarság legjelentősebb gazdasági és üzleti rendezvényén. A CED által szervezett és a HEPA Magyar Exportfejlesztési Ügynökség által támogatott két napos eseményen több mint 300 hazai és határon túli vállalkozás mutatkozhatott be a kiállítás keretében, mellyel párhuzamosan nemzetközi üzletfejlesztési konferencia és lebonyolításra került. (http://www.karpatexpo.hu/)

Nemzetközi márkaépítés, ahogy mi csináljuk

Az ECOMMERCE EXPO Magyarország legnagyobb e-kereskedelmi konferenciája, több mint 2000 látogatóval egyetlen napon. Cégünk ügyvezetőjét, ifj. Gyimesi Lászlót a konferencia szervzeői egy kerekasztal beszélgetésre invitálták, ahol a központi téma a nemzetközi terjeszkedés és brand építés volt, hogy számoljon be saját tapasztalatairól és a Mystic Nails-nél alkalmazott jó gyakorlatokról, hiszen a márka immár több mint 20 országban megtalálható. (https://ecomexpo.hu/)