Rekord részvétel az első ONLINE Mystic Day-en

2020-03-29

További hírek

Enterprise Europe Network nagyköveti kinevezés

Ifj. Gyimesi László – cégünk ügyvezetője - lett az Enterprise Europe Network Dél-alföldi követe. A világ legnagyobb üzletfejlesztési hálózatának magyarországi konzorciuma kétévente választ regionális követeket, akik a szervezet munkáját támogatva segítik a térség vállalkozásainak nemzetközi piacra lépését és fejlődését. Az EEN vezetősége szerint jó példával és gyakorlati tanácsokkal tudjuk segíteni az exportálni szándékozó vállalkozásokat, tekintve, hogy KKV-ként több mint 20 országba exportáljuk sikeresen saját márkás termékeinket immár egy bő évtizede. Köszönjük a megtisztelő kinevezést és a bizalmat. A kinevezésről és az EEN tevékenységéről bővebben itt olvashat:

Miben is áll a felelős foglalkoztatás?

Hol a határ a felelős foglalkoztatás és a brandépítés között? Foglalkoztatás terén a közeljövőben milyen kihívásokat és megoldási utakat látunk? Ilyen és ehhez hasonló kérdéseket "szegeztek" ügyvezetőnknek az Év Felelős Foglalkoztatója Díjátadó és Konferencia kerekasztal beszélgetésén. Köszönjük a megtisztelő meghívást és ezúton is gratulálunk az idei év nyerteseinek! (http://ofa.hu/hu/news/unnepelyes-dijatado-es-konferencia-)

Exportképes márkaépítés – hogyan?

Munkáltatói és márkabrand építés itthon és külpiacon. Ebben a témában kérték fel előadni ifj. Gyimesi Lászlót, az idei KárpátExport konferencián, a Kárpát-medencei összmagyarság legjelentősebb gazdasági és üzleti rendezvényén. A CED által szervezett és a HEPA Magyar Exportfejlesztési Ügynökség által támogatott két napos eseményen több mint 300 hazai és határon túli vállalkozás mutatkozhatott be a kiállítás keretében, mellyel párhuzamosan nemzetközi üzletfejlesztési konferencia és lebonyolításra került. (http://www.karpatexpo.hu/)

Nemzetközi márkaépítés, ahogy mi csináljuk

Az ECOMMERCE EXPO Magyarország legnagyobb e-kereskedelmi konferenciája, több mint 2000 látogatóval egyetlen napon. Cégünk ügyvezetőjét, ifj. Gyimesi Lászlót a konferencia szervzeői egy kerekasztal beszélgetésre invitálták, ahol a központi téma a nemzetközi terjeszkedés és brand építés volt, hogy számoljon be saját tapasztalatairól és a Mystic Nails-nél alkalmazott jó gyakorlatokról, hiszen a márka immár több mint 20 országban megtalálható. (https://ecomexpo.hu/)

Cégünk 8. alkalommal rendeztük meg saját szervezésű rendezvényét, a Kedvenc Műkörmösök Napját. Ez a 8. rendezvényünk viszont rendkívüli volt – ugyanis a kialakult járványhelyzet miatt a cég történetében először ONLINE élő közvetítésen került megrendezésre. A közvetítés online verziója rekordszámú résztvevőt vonzott, közel 600-an követték élőben az egész napos programot, és azóta a videómegtekintések száma ennek a többszöröse lett. A szakmai rendezvény célja, hogy közelebb hozza a szakma szerelmeseit a termékeinkhez, és az oktatóink által tanított technikákhoz. Nagyon fontosnak tartjuk, hogy nálunk nincs rossz kérdés, bevezettünk egy interaktív kérdezz-felelek részt, ahol szabadon kérdezhetnek a résztvevők az előadóktól, és a válaszokat élőben meg is kaphatták a kérdezők. Speciális kameraállások tették felejthetetlen élménnyé a napot. A megnyitó beszédet a cég ügyvezetője, Gyimesi László tartotta, aki kitért arra, hogy ezekben a nehéz időkben össze kell fognunk, és segítenünk kell egymásnak, ahogy ezt a Mystic Nails is teszi a jelenleg futó jótékonysági tevékenységeivel. A cég arca, Gyimesi Dóra és a Mystic Nails többi szakoktatója fantasztikus szakmai előadásokkal készült, és a virtuális tér ellenére egy nagyon sikeres, élménygazdag napot sikerült eltölteni. A visszajelzések alapján nem ez lesz az utolsó ilyen jellegű rendezvényünk!

További hírek

Enterprise Europe Network nagyköveti kinevezés

Ifj. Gyimesi László – cégünk ügyvezetője - lett az Enterprise Europe Network Dél-alföldi követe. A világ legnagyobb üzletfejlesztési hálózatának magyarországi konzorciuma kétévente választ regionális követeket, akik a szervezet munkáját támogatva segítik a térség vállalkozásainak nemzetközi piacra lépését és fejlődését. Az EEN vezetősége szerint jó példával és gyakorlati tanácsokkal tudjuk segíteni az exportálni szándékozó vállalkozásokat, tekintve, hogy KKV-ként több mint 20 országba exportáljuk sikeresen saját márkás termékeinket immár egy bő évtizede. Köszönjük a megtisztelő kinevezést és a bizalmat. A kinevezésről és az EEN tevékenységéről bővebben itt olvashat:

Miben is áll a felelős foglalkoztatás?

Hol a határ a felelős foglalkoztatás és a brandépítés között? Foglalkoztatás terén a közeljövőben milyen kihívásokat és megoldási utakat látunk? Ilyen és ehhez hasonló kérdéseket "szegeztek" ügyvezetőnknek az Év Felelős Foglalkoztatója Díjátadó és Konferencia kerekasztal beszélgetésén. Köszönjük a megtisztelő meghívást és ezúton is gratulálunk az idei év nyerteseinek! (http://ofa.hu/hu/news/unnepelyes-dijatado-es-konferencia-)

Exportképes márkaépítés – hogyan?

Munkáltatói és márkabrand építés itthon és külpiacon. Ebben a témában kérték fel előadni ifj. Gyimesi Lászlót, az idei KárpátExport konferencián, a Kárpát-medencei összmagyarság legjelentősebb gazdasági és üzleti rendezvényén. A CED által szervezett és a HEPA Magyar Exportfejlesztési Ügynökség által támogatott két napos eseményen több mint 300 hazai és határon túli vállalkozás mutatkozhatott be a kiállítás keretében, mellyel párhuzamosan nemzetközi üzletfejlesztési konferencia és lebonyolításra került. (http://www.karpatexpo.hu/)

Nemzetközi márkaépítés, ahogy mi csináljuk

Az ECOMMERCE EXPO Magyarország legnagyobb e-kereskedelmi konferenciája, több mint 2000 látogatóval egyetlen napon. Cégünk ügyvezetőjét, ifj. Gyimesi Lászlót a konferencia szervzeői egy kerekasztal beszélgetésre invitálták, ahol a központi téma a nemzetközi terjeszkedés és brand építés volt, hogy számoljon be saját tapasztalatairól és a Mystic Nails-nél alkalmazott jó gyakorlatokról, hiszen a márka immár több mint 20 országban megtalálható. (https://ecomexpo.hu/)